Opći uvijeti poslovanja

UVJETI I NAČIN RADA KABINETA MEDOLINO

  • Prvi dolazak u Kabinet podrazumijeva prethodnu najavu telefonom ili e-mailom kako bi se dogovorio termin za inicijalni razgovor;
  • Nakon inicijalnog razgovora, ovisno o specifičnim teškoćama budućeg korisnika usluga, roditeljima se predloži, ukoliko je potrebno, edukacijskorehabilitacijska procjena te se objasni vrsta i mogući uzroci teškoća. Također se dogovara dinamika terapijskih dolazaka koja ovisi o specifičnim teškoćama i potrebama korisnika. Ukoliko za to postoji potreba korisnike se upućuje na dodatne specijalističke preglede (npr. neuropedijatar, audiolog i sl.);
  • Rad sa svakim korisnikom je individualan te svaki korisnik ima svoj unaprijed dogovoren termin za terapiju;
  • Sve terapije s djetetom i obitelji bit će držane u povjerljivosti. Sve ono o čemu se razgovara na terapiji i sve što se događa je povjerljivo osim i kada klijent ili roditelji/ skrbnici da dozvolu za drugačije, s dvije iznimke. Terapeut će morati, i dužan je prema zakonu, prijaviti nadležnoj službi ako: vjeruje da je dijete ugroženo, da će se ozlijediti ili da će ozlijediti nekog drugog. Prostorije Kabineta su mjesto nulte tolerancije na nasilje;
  • Izostanak je moguć samo u slučaju opravdanog razloga (npr. bolest, putovanje i sl.). Eventualni opravdani izostanak je potrebno najaviti najmanje 24 sata ranije kako bi i mi mogli učinkovito organizirati naše poslovanje i pružiti priliku onima koji čekaju na termin;
  • Ukoliko korisnik, roditelj korisnika ili skrbnik ne otkaže i ne dođe na dogovoreni termin te ako o tome uopće na obavijesti svog terapeuta zadržavamo pravo naplate istog u 100% iznosu kao da je održan;
  • Ukoliko se dogodi da korisnik izostane 2 puta uzastopno s dogovorenog termina, odnosno 3 puta u diskontinuitetu u tijeku jednog mjeseca bez opravdanja i javljanja zadržavamo pravo uskraćivanja dogovorenog termina. Objašnjenje: Neopravdani i diskontinuirani dolasci neće rezultirati uspjehom i napredovanjem djeteta u radu s terapeutom, smanjuje rezultate terapeutovog rada te produžava trajanje terapije. S druge strane upućuje na moguće nerazumijevanje korisnikovih teškoća od strane korisnika, roditelja ili staratelja;
  • Dolazak na zakazani termin je najmanje 3-5 minuta prije početka istog. Molimo da strpljivo pričekate ispred vrata, u prostoru čekaonice, dok vas terapeut ne pozove da je red za vaš termin;
  • Po završetku terapije daju se samo kratke informacije o protekloj terapiji. Detaljne konzultacije se dogovaraju nakon završetka određenog seta terapija, najčešće svako tri mjeseca ili ranije ukoliko se za to pokaže potreba. Tada roditelji, skrbnici ili korisnici mogu dobiti sve potrebne informacije o načinima rada, napredovanju korisnika te preporuke za rad kod kuće. Razlog zbog kojeg ne smatramo potrebnim davati informacije nakon svakog susreta leži u objašnjenjima struke kako je potreban određeni set kontinuiranih terapija kako bi se korisnika upoznalo i vidio njegov stvarni napredak;
  • Obaveza roditelja je aktivno sudjelovati u terapijskom procesu te postupati po uputama/ preporukama terapeuta, sve to pridonosi uspješnosti samih terapijskih ciljeva;
  • Termin za razgovor ili konzultacije dogovara se isključivo telefonskim putem ili mailom;
  • Nakon završetka sata terapije, korisnik, korisnik sa pratiteljem, roditeljem ili skrbnikom, braćom i sestrama, dužan je odmah napustiti prostorije Kabineta u tišini. Zadržavanje u prostorijama Kabineta nakon odrađenog sata terapije korisnika nije dozvoljeno.
  • Susreti se naplaćuju prema važećem cjeniku izvješenom u Kabinetu, a plaćati se može svaki susret zasebno te na tjednoj ili mjesečnoj bazi – prema dogovoru. Za dvije i više terapije tjedno te ukoliko su u terapije uključeni brat ili sestra odobravamo popust po dogovoru;
  • U slučaju neredovitog plaćanja pristiglih dugovanja, uz prethodnu obavijest o istome, Kabinet Baseline zadržava pravo prisilne naplate potraživanja i isključivanja korisnika iz terapije te stavljanje na listu čekanja;
  • Potrebu za pisanim mišljenjem treba najaviti nekoliko dana unaprijed;
  • U slučaju da je dijete bolesno (temperatura, proljevi, povraćanje, virusne i bakterijske infekcije, jaki akutni kašalj i sl.) molimo vas da odgodite dolazak na terapiju jer provođenje terapije u takvim okolnostima višestruko je štetno, kako za vaše dijete, tako i za terapeute ali i za drugu djecu koja nam dolaze na terapiju. Unaprijed zahvaljujemo na ukazanom povjerenju i prihvaćanju općih uvjeta poslovanja.